dissabte, 18 d’octubre del 2008

Pel maresme !!!!!

Ha acabat el congrès del Maresme i ha aportat canvis força interessants, la majoria relatius a la definició d'estratègies polítiques, a exigències respecte les agrupacions i a resolucions i compromissos polítics. No us avorriré.

Avui no... demà serà un altre dia.

Hi ha, però, un tema que m'agradaria destacar. I és de caire personal.

A proposta del Primer Secretari he estat escollit membre de l'executiva del maresme com a Secretari de Sectorials per potenciar les relacions entre els membres del PSC i els diferents sectors de la societat del maresme.

Un penjo el video on el Santi fa esment al meu nomenament.

Per cert, tot i que el congrès ha estat força interessant, el millor, sens dubte ha estat la intervenció d'Antoni Gutiérrez-Rubí, que ens ha parlat de la campanya d'Obama i que ha captivat l'auditori. També en parlarem.... i ara el vídeo:

2 comentaris:

Antoni ha dit...

Ei!
Felicitats per les noves responsabilitats!!!
I, glups!, això de "el millor sens dubte"... em preocupa!
Espero que ningú em malaeixi per les cantonades!
Ja, ja, ja!
Bromes a part, m'ho vaig passar molt bé i gràcies per oferir-me la possibilitat de compartir amb vosaltres aquest dia.
:-)

Ernest Suñé ha dit...

Resposta a l'Antoni:

No siguis modest: va ser una autèntica classe magistral. Va ser una pena que tinguessis poc temps ja que vas captivar l'auditori.

De fet hi havia companys meus que havien de marxar i, per curiositat, van quedar-se a l'inici i ja no van marxar.

Estic preparant un post sobre el que vas dir que espero faci justícia.

Noat: Moltes gràcies pel post.