dissabte, 18 d’octubre del 2008

Obert el congrès del PSC del Maresme...

Avui divendres a les 18 hores ha donat inici el 5è congrès dels socialistes del Maresme. Han vingut representants dels diferents partits com a cortesia i hem gaudit de la presència de José Zaragoza, Secretari d'Organització i Finances del PSC.

La seva intervenció ha ewstat molt interessat i possiblement tingui un comentari a banda. El Primer Secretari, Santi Fontbona, ha presentat els documents sobre l'informe de gestió que ha estat votrat i aprovat per majoria.

També s'ha constituit les comissions de treball que demà hauran d'avaluar les esmenes presentades al document de les ponències.

Demà també es votarà la nova executiva... a veure que passa!!!

4 comentaris:

Javier Berzosa ha dit...

Felicidades por el cargo. Cómo sea que la "nova Executiva" es la única presentada sin que otra haya podido hacerlo, entiendo que es Ud. oficialista del aparato, de pura cepa. Dicho sea con cariño. Ante la crisis el evitar elecciones también es fórmula de ahorro.
Saludos,

Ernest Suñé ha dit...

Respuesta a Javier Berzosa:

Tecnicamente y por definición, efectivamente, soy "aparato", como usted Sr. Berzosa, de "pura cepa" y a mucha honra.

Ingenioso el tema del ahorro. Debieran aplicarse el cuento, enconces, y apostar por una cqandidqatura democrática y realmente posibilista como la de Gordo y Tejedor.

Javier Berzosa ha dit...

Buenas noches Sr. Suñé. Agradezco su comentario y su sugerencia, que no dudaría en hacer mía si creyera que esa candidatura que Ud. cita es la mejor para el partido, pero como sea que, a fecha de hoy, es la menos refrendada, democráticamente, por los afiliados de mi partido tendremos que mirar hacia otro lado.
Un saludo.

Ernest Suñé ha dit...

Respuesta a Javier Berzosa:

Desde luego estoy seguro que los militantes del PP de la provincia de Barcelona eligirán la candidatura que mejor defienda sus intereses.

Un abrazo.