dissabte, 12 de juliol del 2008

PSC: 30 aniversari

Avui, a l'auditori ha tingut lloc l'acte final del 30 aniversari de la fundació del PSC. Ha estat un acte molt emotiu i que ha comptat amb la presència de tots aquells que formen part de la història viva del socialisme -excepte Narcís Serra que era de viatge- i el record dels i de las que ja no estan amb nosaltres.

Des del Masnou hem anat l'Eduard Gisbert, el Jordi Maset i un servidor...

Unes fotos i uns videos per fer boca...



3 comentaris:

socialistaparalalibertad ha dit...

Amigo Suñe:
Me has sorprendido que en menos de 24 horas hayas cambiado el diseño de tu blog, el actual está por decirlo de alguna manera, entre un poco informal y el que me encontré ayer (casi me da un patatus), demasiado serio, y el actual diseño que pienso que has encontrado el punto medio, ni tan informal ni tan radicalmente serio.
El cambio de diseño, está a la altura de lo que significa de 30 aniversario del PSC, entre, un partido ya con solera, y un partido todavía joven.
¿Por qué digo todavía joven?
Porqué 30 años, es lo que separa de una generación, entre un padre y un hijo.
Es un partido con solera, pues su creación no fue un invento de un día para otro, sino de uniones, rupturas, de nuevo uniones, momentos fáciles, difíciles etc, hasta que se convierte en el partido que es hoy, en un partido que se renueva constantemente, por eso también se puede decir que es joven, y lo que has hechos con tu blog, me ha dado pie para hablar de nuestro querido PSC, que por el bien de los catalanes, tenga una larga vida (incluido tu blog)
En fin, te felicito por tu nuevo diseño, pero sobre todo por pertenecer a un partido como el nuestro.
¡Visca,visca, Catalunya socialista!

Unknown ha dit...

Si algu tenia dubtes, aixo es una mostra d´unitat, i no el que va donar el PP al seu congres, amb victories morals, i victories imposades.
En fi com diria aquell:

Pan pàra hoy, hambre para mañana.

I nosaltres (el PSC) a la feina per aconseguir una españa plural i federal.

Ernest Suñé ha dit...

Resposta a Rafa i a l'Abel:

L'acte d'ahir va ser un gran acte de germanor, una demostració que encara ens resta, junts, molt camí a recòrrer.

Per cert Rafa, efectivament, el 30 aniversari m'ha motivat a canviar-li la cara al blog