dissabte, 26 de gener del 2008

Jornades de la Catosfera: jo he anat!!!

Dissabte a la tarda he pogut anar a Granollers a part de les activitats que esta oferint aquest cap de setmana la Catosfera, aquest invent del Marc Vidal que preten generar debat sobre el que denominen web 2.0.

Docs bé, ha estat entretingut, interessant i fins a cert punt decebedor. Us explicaré. D'entrada, com us he dit, no he pogut assistir als debats del matí on intervenien polítics de primera línia, pel que no puc avaluar l'impacte, però a la tarda, tot i que els temes a debat eren interessants i els ponents han posat ganes, no ha acabat de fer el pes. I, sobretot, ha mancat gent, molta gent.

Hi era el Marc Vidal, a qui he tingut el gust de saludar juntament amb un gran blocaire i amic, Ramon Bassas, a qui he trobat millor que mai. També hi era la Raquel Querol, gran coneixedora del mon virtual i coordinadora d'acció en xarxa del PSC, que m'ha comentat que ha anat a viure a Arenys de Mar (cuídala Ramon Vinyes).

Tot i no ser un debat del meu interès -Blocs i Nació-, el fet que un dels ponents fos el masnoví Alexis Vizcaíno (veure foto), pare de la comunitat blocaire Pledeblocs, era motiu suficient per quedar-me i escoltar. Ho ha fet be, s'ha expresat amb claretat i ha pogut parlar del seu projecte Estatpropi.cat.
Cal felicitar l'Ajuntament de Granollers pel suport que ha donat i a tots els que han treballat per fer possible aquesta edició.
Espero ja la 2a edició de la Catosfera!!!!

2 comentaris:

Alexis Vizcaino ha dit...

Gràcies per la teva assistència a la ponència de Blocs i Nació! Em va fer especial il·lusió poder navegar pel mapa d'EstatPropi.cat i visitar el Masnou amb més masnovins a la sala.
També tenia ganes de parlar de Ple de Blocs amb tu.

Ernest Suñé ha dit...

Resposta a l'Alexis:

Jo també vaig tenir aquesta sensació. De fet, el que per exemplificar el funcionament de la web mostressis El Masnou va ser tot un detall.

Quan vulguin en parlem!!!