Sí, amics, sí. Tot i que no us ho creieu -molts de vosaltres- el govern socialista ha tornat a complir un dels seus compromissos i ha signat el traspàs a la Generalitat de Catalunya de la via anomenada "Carretera Nacional 2" acompanyada de 400 milions d'Euros, és a dir 66.554.400.000 milions de pessetes, per a desdoblar la nova N-II per l'interior i alliberar l'actual.
Això te una consequència immediata i és que, un cop es faci la via alternativa, el trànsit passarà per aquesta i s'alliberarà la carretera i els municipis del Maresme recuperarem l'espai com una via cívica.
Felicitem-nos tots!!!
dijous, 24 d’abril del 2008
La N-II ja és nostra!!!! ara a fer-la cívica!!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
5 comentaris:
Molt bona noticia, habiam qui te collons a criticar-ho.
Resposta a l'Abel:
Segur que rebem crítiques, de fet, molts intentaran menytenir aquest fet, però, ja se sap, n'hi ha de tot.
Doncs va, doneu-me l'honor de ser el primer en criticar. No obstant, en primer lloc, considero que, a priori, ha de ser una bona notícia per tots els veïns i veïnes del maresme. Malgrat tot, se'm presenten dubtes raonables. Després de sentir per ràdio i televisió a les parts implicades, tinc la sensació que el govern Central s'ha volgut treure de sobre un mort (i malauradament mai millor dit). Hem de tenir en compte que els projectes defensats per les diferents entitats cíviques, i per les agrupacions de CiU, suposen una gran despesa econòmica per portar a terme aquesta infraestructura. El referent el tenim amb la Declaració de Premià, presentada per les agrupacions locals del maresme de CiU. No només cal posar esforços en desdoblar la N-II i convertir l'actual traçat en via cívica, cal connectar tots els pobles del maresme, reivindicar la gratuitat de l'autopista del maresme, apostar decididament per un transport públic alternatiu, més freqüència de pas dels trens, més vies, unir amb el vallès i girona la línia ferroviaria. Ara que hi som posats, hem de ser valents i treballar per la nostra comarca (potser primer cal que ens traspassin rodalies, promesa incomplerta)
A la vegada, em permeteu que sigui molt escèptic en relació a l'execució de les obres de desdoblament. No entenc com fa poc temps, s'ha invertit en millorar la N-II, modificar-ne els carrils, posar mitjanes de separació, construir rotondes i més rotondes, si en l'horitzó inmediat hi ha el projecte de convertir el traçat en una via cívica. Jo crec que trigarem molts anys en veure aquesta obra enllestida. tant de bo m'equivoqui
resposta an Joan.
Que sera facil?, ningu ho ha cregut aixo, de moment tenim el dret i els diners per fer el que calgui.
I es dona per sentat (jo el primer)
que ara tots els grups politics del maresme, s´han de sentar i consensuar les solucions, totes legitimes, i no oblidis els veins implicats.
Ara tingues en conte que be cuan totom s´ha de mullar, i amb refereixo a les possibles expropiacions depenent el projecte.
No si val si venen eleccions, ara recolzo amb interesos electoralistas, a tal plataforma o a cual.
En quant l´autopista estic amb tu, ha de ser gratuita, i en quant el transport public evidentment incentivem-lo totom, els que governan i els que no.
I joan, el maresme te la oportunitat de treure una barrera que impedeix explotar el 100x100 en el cas de El Masno, el comerç del poble, ja que la n II dissuadeix al visitant de platja endinsar-se al poble.
espero que les formacions politicas tinguin una visio ample que faciliti el consens.
Publica un comentari a l'entrada